Lær Kidsa Koding

Faste møter i web-gruppen

Vi snakket om å opprette faste møtetidspunkt for web-gruppen. Når passer det? Jeg foreslår én gang i måneden, og er opptatt mandager.

@tjerand.silde, @victoriv, @lanceolav

1 Like

Tirsdager og onsdager kan fungere for meg. Hva med feks 2.mai eller 9.mai?

De ukedagene passer best for meg også.

Vi kan si 2. mai, jeg er opptatt 9. mai

Foreslår 2. mai kl 17/18, vi kan ta det på Bouvethuset om ønskelig. Kan eventuelt kjøre på med appear.in i tillegg for de som ikke er i Oslo.

1 Like

Knall! Lager de ein plan for kva det skal jobbast med også?

Jess, det blir nok avklaringer og ting som ikke tar så lang tid å gjennomføre. Ser at vi får en langhelg nå, så da får jeg nok jobbet litt med diverse før møtet.

Dato, tid og sted passer for min del. Men eg vet ikke om eg får sett på noe særlig i forkant utover de dokumentene med oppsummering fra arbeidshelgen. Sees da!

1 Like

Heisann. Tror det skal passe for meg også, så jeg satser på å dukke opp :slight_smile:

1 Like

Da sier vi 2. mai kl 1700 på Bouvethuset.

Kan vi ta det kl.18, hvis det passer for dere andre? kl.17 blir litt tidlig for min del.

Det går fint for meg!

ok! 18.00 it is.

Supert :slight_smile:

Skal vi startet møtet med noe mat, kanskje? Vi møtes jo rett etter arbeidstid. Eg kan fikse pizza fra Dominos feks.

Hadde vært fint om du kunne ordnet det, @tjesi9! Adressen er Sørkedalsveien 8

Okei!

2 Likes

Hai,

Det blir litt kort frist for meg… men er med neste gang hvis det er bruk for meg.

1 Like

Definitivt behov for de folkene som kan! Mulig du nevnte det på arbeidshelgen (jeg forsvant jo mye bort for å krangle med printeren), men har du noen erfaring med Wordpress?

Jeg har satt opp noen nettsider med wordpress på fritiden… og jobbet en del med web-sider gjennom år… men jeg vet ikke… hva mener du med “erfaringer med Wordpress”? :slight_smile:

Vi kan ta det på neste møte, men vi trenger bistand på både utvikling og oppsett i WordPress. Tipper at mange av endringene fremover kan/bør løses uten at vi nødvendigvis skriver egne plugin eller themes