JavaZone Kids trenger kurs for søndag 18. mars

Hei alle sammen!

javaBin forbereder seg på å holde neste runde av JavaZone Kids på søndag, 18 Mars. Vi ønsker å tilby kurs for en rekke aldersgrupper og tema, så bare gi beskjed om du har lyst å bli med og fortell meg hva du kunne tenkt deg kurs i!

JavaZone Kids er en populær 1-dagers konferanse for barn, organisert av javaBin, den norske Java User Group. Dette er en fin måte å samarbeide med andre kursholdere, og å knytte kontakt med javaBin-komiteen.

Any takers? :smile:

Mvh,
Gareth

1 Like

Er det noen tilgjengelig for å kjøre et kurs på Microbits, kanskje? Vet du hvem jeg burde prøve å ta kontakt med, @Herdis?

Hei! Eg har prøvd å spørre rundt, ingen har gitt meg konkret svar. Men @Helge tenker på det i alle fall. Kanskje han har bestemt seg no?!

Har du fått tak i nokon? Om ikkje, skal vi prøve å spørre dei som gjorde det i fjor?!

Jepp! Nora T skal holde en Scratch kurs for oss, og Bjørn H og Teodor H skal holde en ComputerCraft kurs. Vi skal også få inn et par fra Sverige for å snakke om en programmeringsplatform som heter George! Detaljene finnes på https://2018.javazone.no/kids :smile:

1 Like

Supert! Om dere legger ut arrangementet på fb - skal eg få det også inn i kalenderen vår og spre det til folk!